Sunday, June 26, 2022

Vintage all around

Had a couple of free afternoon, so I enjoyed some riding. 300 km across six passes on day one (Manghen, Lavazè, Costalunga, San Pellegrino, Valles and Rolle), and some 170km of corners on days two, and for this I must say thank you to the workshop getting the bike up running despite all parts arrived pretty late (read here).
Warm, dry, a lot of bikes around, endless twisties, great corners, superb riding with this 25+ old bikes... sharing the road with some way older machines, taking part to their La Leggenda di Bassano race!
Definitely not a day with many e-vehicles around! :-)
Con un paio di pomeriggi liberi, ho approfittato per fare un po' di pieghe! 300 km su sei passi (Manghen, Lavazè, Costalunga, San Pellegrino, Valles e Rolle) il primo giorno, e 170km di curve il secondo, e per questo devo ringraziare il meccanico che è riuscito a chiudere la moto anche con i pezzi arrivati tutti in ritardo (read here).
Caldo, asciutto, un sacco di moto in giro, curve senza fine, grandi pieghe, una guida esaltante con questa moto di oltre 25 anni... la quale ha condiviso la strada con alcune macchine molto più vecchie, le quali partecipavano alla loro gara La Leggenda di Bassano !
Sicuramente non un giorno con tanti veicoli elettrici in giro! :-)



No comments:

Post a Comment