When you can't stand the bad behaviour riding up in the mountain, you decide to search for a solution, which isn't "too lean/too rich"-crap related stuff anymore. It's more of a "get the damn carbs off and rebuild 'em". Which is what we did. But my workshop can be the best around, but they cannot test the bike the way I test it and experience the issue (or lack of it) in the conditions they used to appear (in the mountain). So... I thought about my working day and came up with a brilliant idea: |
Quando l'erogazione del motore in montagna diventa impossibile e non la sopporti più, decidi di trovare una soluzione la quale non è più una cazzata che ha a che fare con il "troppo magra/troppo grassa". Qui si tratta di tirare giù tutto, tirare giù i carburatori e ... rimetterli a nuovo! Ed è esattamente ciò che abbiamo fatto. Ma il mio meccanico può anche essere il migliore la mondo, ma non può provare la moto come la proverei io, verificando il manifestarsi -o meno- del problema nelle condizioni dove si manifesta (montagna, appunto). Pertanto... ho pensato un po' alla mia giornata lavorativa e mi è venuta una brillante idea: |
No kidding... | E non scherzo... |
So I rode the damn thing. And I tell you, it feels NEW. And it's not just for the 2K or about km you read on the gauges... it really rides like new! I foresee a great season ahead... Meanwhile, few pics of the ride... |
Quindi ho provato la bestia. E sarò sincero: sembra nuova! E non parlo dei 2000 circa km sugli strumenti... va davvero come nuova! Prevedo una stagione molto divertente... Nel frattempo, un po' di foto del giretto... |
No comments:
Post a Comment