Didn't you realize it is quite a while I don't report one of my famous rides?
I don't mean track, just those long run on the street, crossing mountains through passes.
That's true.
Track is almost giving me all I need. My street bike is an old iron that I've been owning for a lifetime. I've ridden her EVERYWHERE. Add I am busy with regular issues of a mid age man, and you get the picture: Track only.
BUT few days ago I took my day off. No track booked. A plan to ride.
I didn't do a multiple passes ride like the old good times (I will before end of the season, I almost can promise it), but I still rode 427km, crossing few passes, and landing in Tolmezzo, where the mini racetrack is, and where my dear friend Barry and his riding school Rock And Road are offering these riding school days on different levels of skill.
I enjoyed staying there, and, cannot deny, I couldn't keep myself off the track, and had few laps on my bike and on Barry's Ducati Monster.
| Vi siete accorti che è un po' che non faccio uno di quei miei famosi giri?
Non intendo pista, parlo di quei giri su strada, attraverso passi di montagna.
E' vero.
La pista mi sta dando quasi tutto quello di cui ho bisogno. La mia moto da strada è vecchia, e ce l'ho da una vita. Ci sono andato ovunque con lei. Aggiungiamoci che sono occupato con le normali cose di un uomo di mezza età :-) pertanto il risultato è semplice: SOLO PISTA.
MA, qualche giorno fa mi sono preso un giorno libero. Non avevo prenotato pista. Volevo solo andare in moto. Non ho fatto il mega giro con tanti passi come i vecchi tempi (ma ne farò uno prima di fine stagione, quasi lo posso promettere), ma comunque mi sono fatto 427km, attraverso qualche passo, finendo a Tolmezzo, dove c'è la piccola pista per guida sicura e dove il mio caro amico Barry fa lezione di guida su vari livelli con la sua a href="http://www.rocknroad.biz/">Rock And Road.
Mi sono divertito a stare li con lui, e comunque non sono riuscito a stare lontano dai cordoli, e mi sono fatto qualche giro con la mia moto e pure con il Monster di Barry |
No comments:
Post a Comment